Wednesday, October 7, 2009

sedih balik



smalam aku tunggu someone kat cni...2 jam..tapi tu bukan point nye..
kat cni aku rasa alone n empty........rindu memori lama kot






aduh..abru pk nak melonjak lonjak gembira..tetibe emosi jadi tak stabil balik..tak tau nape?.........................................................................



korang...



erm....



adeh....



ntahla.....



taktau nak cakap camner....



tetibe rasa sangat empty..tadi dalam kete bukan main banyak gile bende nak share..tapi..tetibe aku jadi tak tau camner nak luahkan...







aku sangat rindukan dia..rindu waktu sem lepas....waktu aku kenal dia awal awal dulu..................
ermmmm........................



tetibe...



arini rupe rupenye aku baru sedar..



aku amek dia dari org lain yang memang dah lama menunggu dan menjaga dia....

............dan dia merindui orang itu....



.......................



YUNA ni lagu aku waktu last sem..banyak memori...hanya tuhan je yang tau betapa indah memori tu...sebab dia yang mengatur aku untuk bersama sama kenangan tu..nak citer pun tak sama..



sorry guys..unstable emotion ......



(fonts kali ni aku bia itam...no colors for today, sama ngan emosi aku...gloomy)

4 comments:

Amir Rayyan said...

jg diri abg ben.....

Wawan Saini said...

pergh,...
ayat yg agk jiwang.
but mmg mnyenth prasaan..
;)

sairazura said...

ni pehal sedey2 nih..cheer up man!!dunia takkan terbalik andai kita bersedih..dunia takkan berputar kembali andai kita menyesali..maka, biarkan dunia berputar seperti selalu..supaya hari mendatang kan lebih indah dr hari ini..dah..senyumm..

Roulefx said...

Ben... there's no burden that a man could not bear when he was destined to.

Lumrah alam, untuk bertanya pada diri sendiri dan kadangkala timbul persoalan penyesalan. That's just normal, whatever that you right now, you gotta have to move forward. Live with it! That's the only way of making yourself happy without making your heart sounds so fragile..

my two cents..