Wednesday, October 7, 2009

dia kata....

katenye...sifat lelaki adalah tak meluahkan perasaan samada marah atau sedih. Lelaki lebih suka simpan dan menyendiri..


..adakah aku perlu ikot kata dia? untuk menunjukkan aku adalah lelaki seperti katanye tu.?


ataupun..


buat cam biasa,


meluahkan bila marah, suka atau sedih?

cemburu, gile or dah nak mampos?

dengan tujuan bukan untuk melukakan,

tetapi meredakan,

jangan ada yang tersimpan.

makan diri sendiri..

lelama hubungan pun ntah ke mana?


entahlaa...


*mayb dia lebih suke berborak menggunakan sms berbanding aku pergi bertanya terus depan muka dia kot...


aku tetap rindu dia.

2 comments:

Safwan Husaini said...

cara meluahkn adlh subjektif..
trplng pda seseorng/
nape abgkuh jiwang je nie?
urm,..
:(

boyoteen said...

sifat laki... yups sangat subjektif..
klu la objektif voley pakai dadu kan...

tapi yang penting laki ke pompuan sume ade perasaan n harapan.. cume yang membezakan, senjatanya.. laki pon ade feminin side n pompuan pun ade maskulin part... alaa dunia skang bukan mcm zaman twigy jd supermodel nak mata besau je. skang org dah boleh terima segalanya.

klu rase nak luahkan perasaan ape salahnye... klu x selesa tu die pye hal janji kite dah lepaskan..dari tanggung perasaan sesorg kan..
betoi dak