Wednesday, October 28, 2009

dah tak kusut dah :)


best...smalam dah abes present..setelah b.akhirnye setelah beberapa kali postpone present akhirnye lepas gak... alhamdulillah la..tak teruk sgt pun..wpun tak sehebat miji mahupun hayata ketike present dengan lunak dan merdu nye terhadap keperluan komuniti kampung baru dan juga kompleks sukan untuk warga kurang upaya...namun hospital tengku ampuan rahimah aku leh gak untuk dibanggakan (syok sendiri je nih) Pepepun. 19 ni tetap ada review..mr jazman soh aku rende 3d nak mantapkan lagi markah..katenye lee..ntah idak ke betul ke...tak tau le teman....apepepun..ngadap la beberapa gamba 3d (hasil sketchup) yang aku tak render tu...sengal (tak sempat kowt nak render)..pepepun korang jgn la judge design aku based 3d nih...maklumlah design hospital..bukan kene cantek, tapi kene praktikal...adeh..pecah sebelah buah pinggang aku siapkan projek ni..:(.....

huishh lama plak nak upload menatang nih

No comments: