Saturday, September 12, 2009

buang yang KERUH amek yang JERNIHHH


Tajuk yang cam takdek kene mengene je..ermm nyway setelah setahun memakai omnia1 (genap ghaye tahun lepAs) maka setelah tahap kelembapan dan kebohsanan di tambah saingan dari phone phone hebat seperti i phone dan bagai bagai lagi, maka sebulat suara (aku sorang je pun) dah memutuskan untuk menukar aka trade omnia aku yang dah mengong tu kepada OMNIA2..huhuuh..sangt best. applikasi yang boleh mengalahkan i phone wa cakap lu beb....camera maintain 5 mega pixel...memula aku ingat nak angkat LG Crystal tetapi dah cam pompuan lak aku tgk design die..nyway...hope phone ni ok la..sesama kite mendoakan nye ye.... (aku beli menatang ni kat MOBILE fair kat depan ou senin lepas) hhehe sangap nak paky phone baru...

1 comment:

Wawan Saini said...

bak sni fon 2..
nk try..
haha