Monday, January 18, 2010

hariINI,N.G.O.K




pergh....sengal kepala lutut aku drive dari pagi menjelang ke petang ni...dok meramas ramas batang stereng kete tu kesana kemari...adeh....nak di jdikan cerita hari ni.:

arghhhh!!~~~menguap

...aku terbangun dr tidur...tengok kat jam dinding..715 pagi..cinnakoi..lagi 15 minit la....
malam td kononnye khonchi jam kol 730 taknak lambat katenye....maka dah bgn kol 7suku tangan g gatal off kan alarm tu...gatal....kononnye:

ermm ada 15 minit lagi...sempat lg nih baring...

lalu aku pun feeling feeling ala ala sleeping beauty lalu melabuhkan bontot diikuti badan di atas tilam SULTAN ikea yang emphuk itu...hermmmm..nyamannyeee~

akiiii...(mak aku panggil aku aki kat umah, tak tau kenape) ko tak g kelas ke?

hah!!!!?? kelas..ape kelessssss.......

terus aku tersentak dari lamuna mimpi yang panjang terus melompat mencapai towel sambil menjeling ke arah jam dah 915 pagi....diulangi tuan tuan 915 pagi..iaitu 2 jam terlajak tdo....chiinakoi lagi skali


aku dah abes mandi terus kejut sang anuar yang masih berdengkur dan mengalirkan air liurnye di atas bantal jean perry yang aku beli 4 bulan lepas kat ou.
yeekkksss~

Nuar...dah sembilan setengah siott...g mandi..mamat tu pun ngan sengal limau mandarin terus mandi tanpa banyak songeh...maka selesai sudeh babak pertama drama aku hari ni...


dah sampai skol. kat bustop kat bawah tepat jam 1030pagi.



erm ko dah settel klas text aku k.ermmmmm( aku takdek klas.aku nak g cari projek kat area KL ntuk ditunjukkan kat 2xM.O dan M.R khames ni)....
erhhhhhhhhhh....mana tepon aku eh?...cube miskal?
CHINNAKOI kali ke 3..phone aku disahkan tertinggal kat umah.....!!!
MAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!

(jauhnye nak patah balik dr shah alam ke sungai buloh+ after that nak g kl plak...mamposss)
Dah la plak...dalam odw balik sg buloh jenuh aku memainkan cd lagu kegemaran ku..tak ingat tajuk ape lagu die tu..tapi tetap gagal..owh~cinnakoi lagi....memang hari yang malang....dah dapat bau bau kegelapan masa depan dah nih..adehh
pepagi bute dah dapat SIAL..malang tidak berbau...tidak seperti kentut dan air liur basi yang melekat kat bantal aku.. sampai umah mak kate..eh kate nak g site..


~tepon tertinggal mak...

:sukenyeee buang duit kan...minyak tu baya gune bulu kaki ko ke?

~owh tidak...bulu dada je wahai bondaaa.


maka hariku diteruskannn ke KUALA LUMPUR....

..................................

tapi alhamdulillah after that everythng ok..

KL ok...sumer ok..sampai skang..

CUACE pun ok...alhamdulillah MATAHARI terus menyinar. walaupun tadi cam agak mendung..mayb letih kot.....(sian matahari pun letih)

ps: gamba atas tu takdek kene mengene langsung..ngok!tu gamba tahun lepas...rindu korek idong ngan lily


No comments: