Tuesday, November 10, 2009

SERI~


plate 1.2 berjimbaria bersama kek seri


ni gamba lama..waktu membawak bebudak dari yamen melawat negara kite yang indah tak terkata ni...yang tengah tengah (satu satunye pompuan yang idop waktu tuh) name nye lili..aka kak seri..pengiring utama rombongan..pengamal ilmu itam , biru, kuning dan violet..cara posed pun korang leh tgkkn? ketike ini die sdng cube mengamalkan ilmu juzuk ke 4 peringlat siku hitam yakni teknik menggoda menggunakan bau dari buku lalinye...sang adib. (yang berbaju coklat telah hampir digoda...mamat belakang tuh (lecturer malaysia yg ngajo kat yemen) sudah 98% digoda oleh bau buku lalinye (mulut nganga sampai bau jering makan kelmarin pun leh keluar) ejam? yg belakang tu nak..tpi kak seri menolak (not my type katenyeeeeee) aku? hahahahahahah...insal paling selamat ketika itu. kerana aku berjaya menyogok kak seri dengan 3 keping sireh (yang aku curik dari muzium melaka) untuk tidak menggoda aku lalu aku menjadi penasihat beliau ketika itu lantas aku diberi nama: kuih seri muka... sempena nama kak seri..

2 comments:

ayin said...

gud idea :-)

Waz F♥ said...

Good One Ben.. memang banyak imagination u ;-)