Friday, May 8, 2009

BEN=BAD

shirt ni bg semangat ntuk THINK POSITIVE...muke aku sgt huduh

erm aku rasa comform aku ni seorang yang sangat jahat dan kejam.coz masuk arini ada ramai dah kata aku ni suke memainkan perasaan org, erm mungkin kot coz orng yang pandai menilai kite..so guys aku tak kecik ati ngan sesapa dalam kes ini..just thnks for ur opinion about me. apa yang boleh aku buat adalah untuk memperbaiki diri aku demi kebaikan semua org.....

5 comments:

miss AIN said...

relax r abgben!
setiap org ade pendapat msg2..
sbb setiap org menilai dari sudut yg berbeza2..

yup, u shud think +ve..
cheer!=)

Hells Design said...

sob..sob..sedih ..masih ada yang sayang

boyoteen said...

next time beware...maybe da person says that have sometin to say. listen 1st 4 de other not juz make a prediction bout urself k ben..

d said...

:)

WxF said...

Kadang- kadang..orang menilai dari segi luaran.. hati kita orang tak tau. You have the same case lyk mine.. kat sekolah tu dari dulu sampai sekarang nie asyik kena kata JAHAT je.. tau tau kenapa.. ingin sangat nak tau apa kesalahan kita.. Mulut orang lah Ben..kita tak dapat tutup..so sabar je la.. Allah tetap ada bersama orang yang sabar.. k =D