Wednesday, May 20, 2009

aku masih mampu bersabar


aku mintak maaf sekiranya post kali ini membuatkan korang rasa tak selese ngan aku..aku mintak maaf sangat sangat...kepada sesiapa yang berkenaan aku tau ko ikuti setiap perkara yang aku lakukan...tolonglah aku perlukan privacy..takperlu ikot kemana saja aku pergi dan report pada orang org tertentu..masalah aku dengan ornag terdahulu itu antara aku dan die.


aku takperlukan sesapa ntuk masuk campur dalam masalah dan hal kami berdua..cukuplah dengan apa yang berlaku..so far hubungan aku dengan yang terdahulu masih berjalan seperti kawan biasa (pada aku, tapi tak tau dia macam mana)..aku merayu..jangan nak membabitkan kawan kawan aku yang lain..ko takdek hak nak menilai kawan kawan aku yang lain..dan ko takdek hak nak ugut kawan kawan aku, sesungguhnya aku tak pernah memilih sesiapapun untuk menjadi kawan aku..cantik ke dia.buruk ke dia..aku cube untuk lakukan yang terbaik untuk mereka.tapi pada mereke mereke yang aku perlaku dengan perkara tak baik.aku mintak maaf sesangat..aku manusia biasa yang tak leh elak dari melakukan kesilapan dan juga godaan godaan syaitan..


korang...plz stop ganggu hidup aku.....jangan babitkan kawan kawan aku yang lain dalam masalah ini.aku tau betapa bencinye korang kat aku...tapi plz.....kawan kawan aku takpernah bersalah dan berdosa sehingga korang ugut dan menghukum dorang sebegini rupe..aku merayu supaya korang stop doing this...takdek maknepun..kalau tak puas ati ngan aku sound aku...jgn baling batu sembunyi tangan..masalahnya....aku satu pun takdek ko nak kutuk or sound tpi nape kawan kawan aku yang ko sound....?


aku percaya what goes around comes around..n aku pasrah n redha terima apa sahaja.....ko pun patut ingat tu....ko menghukum org yang tak bersalah ko akan terima nasib yang sama nanti...

8 comments:

Anonymous said...

Wah..ben.. apsl ni.. mcm mrh n frustrated je post kalini...

p.a.k.w.e. said...

apa2 pown
i ilke that pic of u

teruterubuzu said...

jangan bersedih lagi..
chaiyok!!!

cham's said...

erm...life mmg complicated.

mohd_hanapi said...

yep pic ko mmg best beb.... takper2 aku paham perasaan ko... aku pun pernah rasa macam tu.... tapi nak buat macam mana kan... dah mmg perangai manusia macam tu....

bungeCENGKEH said...

APERLAH YANG KO DUK MEREPEK NIE BEN OIIIII....KAU BERPISAH NGAN AKU DAH MEROYAN RUPANYA KO, TULAH LAIN KALI BAYAR SEWA RUMOH KAN DAH KENA CERAI TERUS MEROYAN TAK TENTU ARAH...PEKAK KAN TELINGAN BUTAKAN MATA DIK, JANGAN PANDANG BELAKANG WALAUPUN MAIN BELAKANG SEDAP..PANDANG KEDEPAN...ADA PROJEK KASI TAHU, BOLEH KITA BUAT DUIT...KO KAYA AKU LAGI KAYA NANTI BOLEH PERGI BALI TIAP2 WEEKEND....APA2 PUN LAYANNNNNNNNNNNNNNNNN JE

Wawan Saini said...

erm..
smua feel ad lam entri nie..
biasala..
mnusia xkkn pena ad yg smpurna..tpy kiter ptt usaha tok jderk yg terbaik..n mnusia nie, kdg2 mmg suka mmbuatkn kiter marah taupn terasa ngn cara tau prgai diorng.tpy saba je la..ad hikmah yg menanti/
:)

aregFarid said...

gambar ni cantek wei!