Tuesday, December 11, 2012

ceritera cerita

2012 dan nak habis.. 2013 is coming... pejamcelik pejam celik kejap je ...terasa baru semalam aku mendaftar kat uitm sebagai pelajar baru diploma, seperti semalam aku rasa menyarungkan jubah konvo diploma uitm, terasa semalam aku baru belajar erti sebenar kehidupan..... rupe rupenye semuanya dah lama berlalu... bermacam macam aku lalui dalam kehidupan ni.. banyak..terlalu banyak.....

1985 - 2013.. terlalu besar rasanya jurang antara 2 tahun ni. dah 28 tahun anak pak azraai ngn hajah rokiah ni. alhamdulillah, dah pegang segulung diploma dan juga segulung sarjana muda. sudah memiliki perniagaan sendiri. tak besar mana, kecil kecilan... tapi alhamdulillah, tak perlu bekerje di bawah arahan org lain. bangga mampu berdiri atas kaki sendiri.

cukup berbicara tentang kemegahan diri... bukan riak cume nak menyedapkan hati sendiri...

dah lama x menaip untuk mengisi blog ku yang dah bersawang ni. bertemankan soundtrack Life of PI, tersentuh hati nak tulis semula tentang ape yang melanda hati. (walaupun aku x tau maksud maksud lagu tu, tapi aku yakin seni tu universal dan mampu menyentuh hati dan naluri)

makin tua makin sensitif..benar mungkin.. aku makin tersentuh dengan ape yang aku lihat, ape yang aku dengar. x kira untuk aku mahupun org lain. alhamdulillah dah terbukak pintu hati nak mendekat kan diri hanya pada Nya, walaupun x cukup sempurna aku berharap suatu hari nanti aku akan lebih dekat padaNya. Amin

terlalu banyak luahan hati nak dikongsi, tapi takot terlalu melulu.. lebih baik disimpan dulu dari dituju. Ntah kenapa hati selalu sebak.... tapidi tahan... ditaye kenapa tapi x dapat cari mana silapnya. runsing....gelisah... ape yang x kene sebenarnya. gilaaaaa....

...blank....

3 comments:

Anonymous said...

alhamdulillah.and Insyaallah everything will be fine.apa pun,tahniah atas usaha yg dah nampak hasilnya.don't worry,just be proud of yourself sb your usaha pun nak dapat apa yg ada sekarang kan....and please, do keep inspiring others.sebab ada dekat luar sana,masih cuba nak kejar impian.

again,CONGRATS ben!

mesin.taip said...

Syukur :)
lama tak jumpa ko...

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)