Saturday, January 8, 2011

acara acari :p




salam guys, dah lama tak update blog.dah bersawang dah. sory, bz as usual. bohsan kot ngn alasan bz tu.ermmm...as u knw, aku bz skit ngn kerje kerje seharian +kerje design+kerje weddings and events bagai membuatkan aku takde mase nak update blog buat masa terdekat. oleh itu dibiarkanlah blog ini terawang awangan seperti kebiasaannya. Selepas lama mendiam aku ada bende nak share ngn korang la. Since aku dah habes belajarlahun lepas, Alhamdulillah result yang memberangsangkan juga nak kushare ngan korang...hihihih...bukan nak meriak atau membangga diri, just nak kongsi kegembiraan dengan semua org dengan result exam aku yang lepas. Alhamdulilah aku tak sangka dengan kesibukan aku ngan carik duit ntuk menyara diri sebagai seorang pelajar (selalu skip kelas+buat last minit assignment/thesis+last minit wat design) dapat gak aku konvo dengan bangganya nanti :)

ok stop about riak dan membangga diri itu, dalam masa yang sama my QARMASUTRA INTERIOR+SPACE still berjalan macam biasa dan OUR QARMASUTRA WEDDINGS+EVENTS makin hari makin berkembang maju, aku n my partner Anuar tak henti henti bekerje keras untuk menaikkan lagi brand QARMASUTRA tersebut. kepada anda yang masih ketinggalan (owh kesiannnnnnn) plz do visit our blogspot at www.qarmasutra.blogspot.com . still ada few events yang masih belum sempat kami update buat masa sekarang. but u guys enjoy dulu k.

hari ni (8th Januari 2011) agak bz lagi skali buat kami, after majlis product launchng by UNZA for SAFI BALQIS on 8th Disember, LOL Launching 14 Disember, Majlis pertunangan Nazira Azman 16th Disember, Majlis Pernikahan Sophia Hassan n Pirez on 31st Desimber, Majlis Resepsi 1st Januari and today for the groom side lak, pirez and sophia. after setting up all the weddings deco kami berkejar ke seremban pada pukol 8 pagi ke Seremban untuk urusan kerja. Selaku designer for NIPPON PAINT MALAYSIA, ada pulak jemputan untuk sedikit charity work di sebuah rumah kebajikan kat sana hesil kerjesama NIPPOAN PAINT dan LITEf.m . thanks to ANUAR, LILY and PEKJAH kerana sudi menemani dan menjadi pembantu terhebat buat ku dengan melukis dan mengecat dinding rumah itu dan juga crew dari nippon dan lite fm also kepada penghuni rumah kebajikan RHEMA HOME :). so korang sume enjoy tengok my update bersama sama gambar gambar yang carca merba dibawah ini....anyway thnks ye kengkawan :)















gamba yng bawah ni gamba kat majlis sanding pirez n phea..nak tgk more pic? go to www.qarmasutra.blogspot.com

3 comments:

akmal ariffin said...

gajinnyer die... :)

NAEM:a wait-er said...

kalo nk ikot p projek en ben yg lain boleh?saja,suka2? possible ke imposssible?errkkk...

bungeCENGKEH said...

cantik blog ko sekarang beb n ada unsur2 lawak seperti ala2 raja lawak gituewwww