Friday, June 11, 2010

inilah aku

aku tak pasti ape yang aku nak dalam hidup. kadang kadang aku rasa mati itu lebih baik. daripada tak dapat membahagiakan orang lain. melihat diri sendiri gagal membahagiakan adalah perkara yang paling sedih dalam hidup aku. orang membayangkan hidup aku mudah, mewah dan bahagia...tapi sebenarnya itu semua adalah kepayahan yang aku cuba usahakan sepaya bertukar menjadi kebahgaiaan. usaha yang sangat keras. sampai aku tiada masa untuk menjaga diri sendiri kerana terlalu mengharapkan kebahagiaan yang di impikan.. aku tak pasti samaada ini yang aku cari selama ini. kadang kadang aku tak pedulik tentang diri sendiri demi kebahagiaan org lain. sumpah!! itu yang aku telah lakukan. demi kebaikan semua...... tapi aku tak pasti samaada aku turut bahagia. aku just fikir, untuk meninggalkan semua ini....tanpa mengguris mana mana pihak. tiada siapa yang menang dan tiada siapa yang kalah...hanya dengan berfikir pendek, fikir tentang mati.itu pasti..mati itu adalah pasti, cume masa yang aku tak pasti. ape yang mampu aku harapkan semoga orang sekeliling aku bahagia dengan setiap usaha yang sudah aku curahkan untuk kesenangan dan kebahagiaan korang.

9 comments:

Anonymous said...

maybe ade seseorg yang membahagiakan awk... tu yg pasti...

Anonymous said...

jika itu yg terbaik buat kamu.. beritahu apa yg terbuku di dalam hati kamu kepada orang yg kamu sayang.. dan jangan kamu sesali, dgn keputusan yg kamu buat.. di penghujungnya, dia juga akan mengerti..

Mr NAEmnzr said...

hmmm...mmg susah kalo mcm ni.sb diri sndiri pn xhappy semata2 utk kebahagian org lain.tp kdg2,yg susah/sakit tu lah yg buat kita untuk terus hidup

Anonymous said...

awak adelah yang terbaik

Anonymous said...

sy akan sokong aWk.

boyoteen said...

what comes around goes around... hidup adalah kitaran hidup yg pling mencabar...takdir...kita hanya boley besabar berdoa supaya ada kebahagiaan di hadapan menanti..cekal k

bungeCENGKEH said...

Tu lah mung siapa lagi... buat dramalah?..*PIAK* :p

Anonymous said...

saya harap sekarang awak sedar yang kesusahan itu datang apabila awak sendiri yang memintanya, dengan tindakan kamu sendiri. saya harap juga awak sedar yang berkata benar itulah satu2nya cara untuk membahagiakan seseorang, dan membahagiakan diri sendiri. isn't it good to breathe freely again?

NUQQIB said...

sesungguhny sesuatu yg pasti..itulh yg terbaik